כיום זה ברור שכשעסק נולד ומתחיל לגדול בעל העסק יודע שצריך לוגו שיוביל אותו בנראות, השאלה היא באיזה שלב זה קורה, יש עסקים שצריכים קודם לגדול ולהרגיש יציבים על מנת לבסס את הקונספט שלהם להבין מה הם רוצים לשדר בלוגו ובשפה הגרפית שלהם שמלווה אותם גם בדיגיטל וזה הגיוני ומובן ויש עסקים שכבר בשלב הצמיחה זקוקים ללוגו כדי שיוביל אותם כדי שיהיה להם עם מה להתחיל, תהליך הלוגו מזקק את המחשבות שלך לגבי העסק והרבה פעמים נותן קרש קפיצה.
שני כבר הבינה ממזמן את החוזקות שלה והעסק כבר נולד, פילאטיס מכשירים בסטודיו איכותי שעובד עם הדיוק המיוחד של שני.
Komentáře